kun sulle joskus taottiin koulussa tai pyhäkoulussa tai missä vaan piilomainontana silloin sata  vuotta takaperin että muista kunnioittaa vanhempiasi. NIINHÄN SITÄ TEIN..MUTTA ..Miten hvetissä se sitten onnistuu kun ne ei kunnioittanu paskan vertaa mua ja sen takia mä en enää kunnioittanu niitä. Miksi niitä m*lkk*ja pitää kunnioittaa. Ei miksikään.

Mä en tiennytkään että kun mutsi odotti mua, niin se sitten lopunelämää odottaa vieläkin, nyt ei mua, vaan multa aina jotain. Muuten mä en ole sille ollut olemassa kun pönkittämässä sen kampausta lakalla ennen kun baariin meni. Ei se kuullu mun itkua kun yksin olin kotona ja ikää ei ollut kovin paljon kertynyt. Huomio jäi muualle kun sitä olis tarvinnu muhun kohdistaa. Kouluun mentiin yksin ja jopa tarhaankin. Sehän oli itsestään selvää. Pakkohan se oli. Antoiko joku mulle vaihtoehdon joskus. Ei. Mutta mun pitäs kyllä jaksaa sen mielenliikkeitten tukeminen. Hohhoi ja jaa-a.